Учням
Головна Колектив школи Імідж школи Учителям Шкільне життя Батькам Учням Історія школи Шкільна бібліотека
Учням

Як підготуватись до уроку

1. Відкрий щоденник та подивись що задано додому. Якщо не записав домашнє завдання - зателефонуй однокласникам. Не записуй домашнє завдання на полях в робочих зошитах чи на підручниках - це даремно витрачений час.

2. Приготуй зошит, підручник, додаткову літературу, якщо в цьому є потреба - користуйся комп’ютером.

3. Спочатку переглянь в зошиті класну роботу, ти згадаєш який матеріал вивчався, в якому плані виконувалися вправи.

4. Відкрий підручник: прочитай, а потім вивчи правило і тільки після цього виконуй письмові завдання.

5. Виконавши основні завдання, вивчивши теоретичний матеріал, переходь до додаткових джерел, користуйся Інтернетом для виконання творчих завдань, досліджень.

6. Щоб перевірити свої знання, дай відповідь на запитання в кінці параграфа, усно виконуй вправи тестового контролю, прочитай цікаву інформацію.

7. Не користуйся готовими домашніми завданнями - це не дуже вдалий варіант. Можна їх використати у виняткових випадках: при перевірці.

8. Не списуй готові вправи, задачі у своїх однокласників - знань від цього не побільшає.

 

Проведення державної підсумкової атестації учнів  у 2014/2015 н. р. :

4 клас  - з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, читання та математики;

9 клас - з 1 по 8 червня з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу;

11 клас - з трьох предметів у два етапи: 24 квітня у пунктах тестування - з української мови у формі ЗНО; з 22 по 28 травня - у навчальних закладах з двох предметів - математики або історії України та предмета за вибором учнів. Але атестацію учнів, які навчалися за технологічним профілем, проводять відповідно до спеціалізацій, за якими здійснювалось навчання.

 

Шановні учні та батьки!
Запрошуємо вас взяти участь в екомарафоні «Довкілля – 2015», який проходитиме з 1.03 по 1.10.2015р. за такою програмою:
Посадка дерев та квітів;
Природоохоронна робота на екостежинах;
Виготовлення та розвішування птахівниць.   
Олімпіада з екології
для учнів 10-11 класів освітнього округу №7

1. Ця галузь сільського господарства, є найшкідливішою для природи:
а) випасання тварин;
б) землеробство;
в) розведення риби;
г) бджільництво.
2. Основним парниковим газом вважається:
а) чадний газ;
б) фреон;
в) вуглекислий газ;
г) сірчаний газ.
3. Найбільш небезпечний спосіб утилізації відходів:
а) захоронення на полігонах;
б) спалювання сміття;
в) повторне використання завдяки глибокому сортуванню;
г) газифікація відходів.
4. Запах цієї рослини забезпечує снудiйний ефект. Вкажіть цю рослину;
а) лимон;
б) фіалка;
в) троянда;
г) лаванда.
5. Вкажіть ім`я вченого, який вперше ввів термін «екологія», також створив теорію еволюції життя на Землі:
а) Чарлз Дарвін;
б) Карл Францович Рульє;
в) Володимир Іванович Вернадський;
г) Михайло Васильович Ломоносов.
6. Рекреація – це збірне поняття, але до нього не входять:
а) санаторно-курортне лікування;
б) оздоровчий відпочинок;
в) туризм, спорт, художня самодіяльність;
г) освітня діяльність.
7. Найефективніше затримують пил та газові викиди лісосмуги з таких дерев:
а) берези;
б) сосен;
в) в`язів;
г) липи.
8. Поставте у відповідність назви токсичних хімічних речовин та шкідників, для боротьби з якими вони застосовуються:
1) гербіциди   а) боротьба з кліщами
2) родентициди  б) боротьба з бур`янами
3) нематоциди   в) боротьба з грунтовими паразитичними черв`яками
4) акарициди   г) боротьба з мишоподібними гризунами
9. Що є  основним джерелом енергії біосфери?
а) енергія нафти, вугілля, природного газу;
б) ядерна енергія АЕС;
в) енергія сонця;
г) енергія ядра Землі.
10. Написати п’ятихвилинне есе на тему: «Що ми охороняємо – природу чи власне життя?»